Algemene voorwaarden Schoonheidssalon Moniek
KVK : 01167580 Ds H v E v Heslingastr 4 9041 EHBerltsum
Behandelingsvoorwaarden
– Deze algemene voorwaarden gelden voor iedere overeenkomst tussen de Kapper bij Bijzonder Haar en de klant waarop deze algemene voorwaarden van toepassing heeft verklaard.
– Eventuele afwijkingen op deze algemene voorwaarden zijn slechts geldig indien deze uitdrukkelijk schriftelijk of elektronisch zijn overeengekomen.
– Kennelijke fouten of vergissingen op de website, in folders of publicaties van Bijzonder Haar binden niet.
– Alle aanbiedingen zijn vrijblijvend, tenzij anders is aangegeven.
Tarieven
– Een samengestelde prijsopgave verplicht de kapper niet tot het verrichten van een gedeelte van de opdracht tegen een overeenkomstig deel van de opgegeven prijs.
– De klant verbindt zich met de kapper de hiervoor afgesproken prijs te betalen. Indien dit niet voor de behandeling besproken is gaat de kapper er vanuit dat onze tarieven de klant bekend zijn. Onze tarieven zijn te vinden op onze website: Diensten
Annuleren
– De klant dient een afspraak ten minste 24 uur van te voren te annuleren.
– Bij annulering binnen 24 uur kan de kapper aan de klant kosten in rekening brengen.
Webshop
Afsluiten van overeenkomsten
De afbeeldingen van het assortiment in de online shop zijn illustratief en bedoeld om de klant een beeld te geven van het product; deze zijn niet bindend. De klant maakt een bindende bestelling door een koopovereenkomst aan te gaan wanneer deze het bestelproces afrondt door te klikken op de knop “Nu kopen”. De klant krijgt vervolgens automatisch een bevestiging en een kwitantie van de bestelling via e-mail (orderbevestiging). Deze orderbevestiging houdt geen verband met de acceptatie van de bestelling. De overeenkomst met Salon Moniek wordt alleen bevestigd als Salon Moniek de bestelde producten naar de klant verzendt en de klant een e-mail ontvangt met bevestiging (verzendbevestiging).
Beperkte hoeveelheid
De aangeboden producten worden alleen verkocht in normale huishoudelijke hoeveelheiden en alleen aan personen die een leeftijd hebben bereikt waarin ze bekwaam zijn om een legale transactie aan te gaan.
Prijzen en verzendkosten
Prijzen
Alle prijzen zijn inclusief BTW en andere prijselementen; deze prijzen moeten worden verhoogd met eventuele verzendkosten die van toepassing zijn.
Verzendkosten
Salon Moniek bezorgd in Nederland. Hiervoor worden de standaard tarieven berekend. Indien u na het plaatsen van een bestelling graag nog iets wilt toevoegen aan u bestelling neem dan contact met ons op via de mail: info@salonmoniek.nl deze wordt dan zonder extra verzendkosten aan u bestelling toegevoegd.
Verzending
Wij streven ernaar om u bestelling zo spoedig mogelijk te leveren, u ontvangt van ons een track & tracé code zodat u het pakket kunt volgen.
Het bezorgbedrijf heeft twee afleverpogingen en levert maandag t/m zaterdag. Wanneer er niemand thuis is probeert de bezorger het pakket af te leveren bij uw directe buren. Als de bezorger geen mogelijkheid heeft het pakket af te leveren, is het pakket na de tweede afleverpoging af te halen bij het dichtstbijzijnde postkantoor/parcelshop (Nederland). U ontvangt hier meestal een briefje van in de brievenbus, indien dit niet het geval is kunt u het pakket volgen via de track en tracé code die verzonden is naar u email adres.
In het geval dat Salon Moniek niet in staat is om te leveren, omdat de bestelde producten niet aan Salon Moniek zijn geleverd door eigen leveranciers, mag Salon Moniekzich zonder schuld terugtrekken uit de overeenkomst. In een dergelijk geval zal Salon Moniek de klant informeren en een vergelijkbaar alternatief aanbieden. Als een vergelijkbaar product ook niet beschikbaar mocht zijn of als de klant het alternatief niet wil bestellen, zal Salon Moniek het betaalde bedrag terugstorten naar de klant.
In het geval van beschadiging tijdens de verzending, moet contact worden opgenomen met de Salon Moniek via de mail: info@salonmoniek.nl. Als resultaat heeft Salon Moniek de optie om een klacht in te dienen bij de bezorger over de geleden schade. Als de klant niet in staat is om informatie te verschaffen over de schade die is opgelopen tijdens het transport, zal dit geen enkel effect hebben op de garantierechten van de klant.
Eigendomsvoorbehoud
De goederen blijven eigendom van Salon Moniek totdat de betaling is voldaan. Voor de overdracht van eigenaar, is verpanden, verwerken of bewerken zonder toestemming van Salon Moniek niet toegestaan.
Retourneren:
Particuliere klanten (consumenten) hebben het recht binnen 14 dagen het artikel te retourneren.
Retour voorwaarden:
Om een artikel te retourneren kunt u gebruik maken van ons retour aanvraag formulier op de website deze kunt u vinden onderin de website onder het kopje “klantenservice” retourneren. Vul het formulier zo volledig mogelijk in.
Nadat wij het aanvraagformulier hebben ontvangen nemen wij contact met u op, en geven wij het adres door waar de artikelen naartoe gestuurd kunnen worden.
Regels retourneren van producten:
- Het artikel mag niet geopend, beschadigd, of gebruikt.
- De reden van het geretourneerde artikel moet ingevuld zijn, anders kunnen wij het product niet retour nemen.
- Producten in de aanbieding/sale vallen buiten de retourrecht.
- De Kosten voor het retour zenden van een artikel zijn voor de klant, u mag het artikel ook ruilen of terugbrengen in de winkel, echter kunnen wij het bedrag niet contant teruggeven maar moet via overschrijving, graag vooraf u gegevens op een kaartje invullen.
Vervolg retourneren:
Als u het artikel retour zend, zullen we alle betalingen die we van u hebben ontvangen, exclusief verzendkosten uiterlijk binnen 14 dagen vanaf de dag dat we uw retour artikelen hebben ontvangen terugstorten op uw rekening.
Garantie:
Indien er garantie op een artikel zit wordt dit vermeld bij productomschrijving van het artikel.
Alle producten worden voor verzending nagekeken en zo goed mogelijk verpakt.
Indien het artikel zonder reden toch snel gebreken vertoont stuur ons dan een mail met een duidelijke foto hiervan naar: info@salonmoniek.nl het kan natuurlijk ook voorkomen dat we hier te maken hebben met een productiefout.
- Betaalmethoden en creditnota’s
Betaalmethoden
Goederen kunnen worden betaald met iDeal, creditcard, op rekening of vooruitbetaling.
Salon Moniek heeft het recht om in individuele gevallen of afhankelijk van de door de klant gekozen bezorgmethode bepaalde betaalmethoden te accepteren. Betaling via cash of cheque is niet mogelijk.
Betaling via creditcard
In geval van betaling met creditcard, zal het bedrag worden afgeboekt binnen een week na verzending van de goederen (wij accepteren MasterCard Visa, Diners Club en American Express).
Vooruitbetaling
Bij vooruitbetaling maakt de klant direct na het bestellen het totaalbedrag van de bestelling over. Een bestelling wordt zeven dagen voor de klant gereserveerd. Nadat de betaling door Salon Moniek is ontvangen, wordt de bestelling per omgaande automatisch naar de klant verstuurd. Tevens bieden we de mogelijkheid direct te betalen via IDEAL.
Bankgegevens
Naam bank: xxx
IBAN: xxx
Rekeninghouder: t.n.v: Salon Moniek
Privacy
Salon Moniek neemt de bescherming van de privacy van klanten erg serieus. Voor meer informatie hierover kunt u kijken onder het kopje klantenservice en dan Privacybeleid.
Tot Slot:
Als er iets onduidelijk is kunt u op elk gewenst moment contact met ons opnemen via de mail:
info@salonmoniek.nl of ons telefonisch bereiken op werkdagen: 06 29172030.
Deze Algemene voorwaarden zijn vastgelegd in April 2022.
Aansprakelijkheid
– De kapper garandeert dat de in de kapsalon uitgevoerde behandeling voldoet aan de eisen van vakbekwaamheid. Zij maakt daarbij gebruik van deugdelijke middelen en materialen.
– De kapper mag ten aanzien van de verrichten behandeling er vanuit gaan, dat de klant in een goede lichamelijke conditie verkeerd. Omstandigheden bij de klant die het resultaat van de behandeling kunnen beïnvloeden, of die kunnen leiden tot voor de klant ongewenste nevenverschijnselen, dient de klant vooraf aan te geven. Hieronder valt medicijngebruik, allergieën en/of bestraling. Ook het gebruik van Hennapoeder of haarkleuringen met metaalhoudende ingrediënten kunnen het eindresultaat beïnvloeden.
– Is de behandeling niet zoals de klant verwachtte dan kan de klant een klacht indienen bij de kapper. De klant dient de klacht binnen 1 week na de behandeling kenbaar te maken aan de kapper.
– De klant dient de kapper de mogelijkheid te bieden om de klacht op te lossen, d.m.v. één nieuwe behandeling. De kapper is niet verplicht om de klant geld terug te geven bij ontevredenheid.
Ten alle tijden is het het doel om de klant met een tevreden resultaat te behandelen. Mocht dit uitkomen op andere type behandelingen dienen deze betaald te worden door de klant zelf.
– De kapper aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid indien tegen het advies in, de klant eist dat er toch bepaalde werkzaamheden doorgang moeten vinden.
– Indien u schriftelijk wil reageren op de algemene voorwaarden, mag u mailen naar: info@salonmoniek.nl. Wij streven ernaar om binnen 72 uur een reactie te geven.